Dagens

Jacka - Zara / Halsduk - B-loved / Tröja - Odd Molly / Jeans - Levis / Väska - Longchamp / Skor - H&M /  Klocka - MBMJ

Så här såg jag ut idag. Precis lagom varmt med tanke på vädret. Älskar halsduken, den liksom gjorde outfiten lite roligare. Dagen idag gick ganska fort, efter vi slutade åkte jag en snabbis med Amanda till Täby och tog en glass. Super mysigt att va med henne även fast de var en ganska kort stund.
 
Nu ikväll ska jag faktiskt vara barnvakt åt min bror, ska väll bli kul. Alltid bra med lite extra pengar. Ganska skönt att vara hemma idag faktikst, är ganska trött efter första skolveckan haha. Ska passa på att se en film och ta en dusch nu.
 
KRAM

» Malin

Vad använder du för ansiktsprodukter?

2014-08-30 // 09:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback