New in

Bilder på vad jag köpt idag
 
Idag som jag sa i förra inlägget var jag på corte med mamma. Som jag också sa fick jag med mig fyra grejer men tänkte bara visa två i de här inlägget. De andar två får ni se i outfits!
 
De första jag köpte var ett par levis bootcut jeans. Har velat haft dem här ett tag nu och funderade faktiskt på att köpa dem när jag kom hem för att dem är så sjukt snygga och passar till allt. Men så hittade jag dem här för ett mycket billigare pris så köpte dem här! De är inte så mörka som de blev på bilden men ganska mörk blåa, men jag vet att färgen blir lite ljusare efter ett tag så det är super!
 
Köpte även en super snygg cabelstickad från Ralph Lauren i min favoritfärg. Den är inte den vanliga modellen utan den är inte så rund i ringningen utan mer rak och har inget märke på vilket jag tycker om. Själv tycker jag de är väldigt snyggt när de är lite diskret med märken men jag tycker de är jättefint med också! Den är så mjuk och skön vilket alltid är ett plus. Den var även på rea vilket var jätte bra!
 
Tänkte även ladda upp en outfit från idag men de kommer upp lite senare.
 
KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback