Svarar

           

Malin Om: Dagens
Vad använder du för ansiktsprodukter?
 
SVAR: Jag använder Niveas Cleansing cream för att ta bort sminket och de funkar jätte bra. Den har lite scrub i sig samtigt som de är som en lotion så den rengör verkligen på djupet. Kostar runt 50 kr
 
Efter de både innan jag lägger mig och innan jag sminkar mig på morgonen så använder jag Neutrogenas moisturiser som gör att man känner sig jätte fräsch samtidigt som den återfuktar jätte bra. Den är även olj fri så den gör inte hyn fet. Kostar runt 50/60 kr.
 
Jag tipsar båda dessa produkter starkt! 

Tack för kommentaren, om ni har några andra frågor eller tips på inlägg så får ni gärna säga de i kommenatrerna. Blir somsagt jätte glad när jag ser att jag fått en ny kommentar. 
 
KRAM

» Lova

Kan du göra ett collage med snygga prisvärda vinet jackor?
Ska köpa en ny i år och vet inte vad jag ska välja!

2014-08-30 // 11:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback