New in

Bilder på mina nya grejer

Nu var vi en snabbis på Corte (ett köpcentrum), vi skulle varit där längre men vi åker dit imorgon istället. Men fick 3 grejer. Först en vanlig vit kofta från Ralph Lauren, jätte fin, enkel och behövade. Sedan fick jag även med mig ett par jätte snygga vita shorts med ett skärp från Tommy Hillfiger, super enkla och fina. Sist fick jag med mig en blå blus med jätte söta broderier också från Ralph Lauren. Allt var på rea också vilket var super bra!
 
Älskar corte, de har allt och nu på sommaren är de rea på väldigt mycket! Nu ska vi grilla och sedan blir de nog ett kvällsdopp i poolen. Mer uppdatering ikväll!

KRAM

Vart i Spanien är du?

2014-07-31 // 21:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback