Bikinis

Beach wear
 
För att kolla vart man köper grejerna klicka på bilden

Jag fick en kommentar här om dagen om jag kunde göra lyx vs budget på bikinisar så jag gjorde de här collaget istället för att de står "lyx vs budget".
Alla bikinisar på bilden är jätte olika prisklasser allt från 100-3000 och även solglassögonen och väskorna är i olika prisklasser,  de är väldigt blandat alltså både lyx och budget.Tycker även kollagen blir finare såhär.
 
Hoppas du Emilia blev nöjd ändå och tack för kommentaren!
 
KRAM 

Tack jag blev jätte glad när jag såg det men det jag menade var två olika kollage, ett med snygga bikinisar inför sommaren och ett annat kollage med lyx saker vs budget alltså med vad som helst för saker om du förstår? ;)

Svar: Haha jaha okej då missuppfattade jag de. Men de blev båda i ett inlägg, bikini collage och lyx vs budget! :)
Louise Jorge Jorge

2014-07-01 // 13:42:43
» Hanna

Super fin blogg och jätte bra kvalité på Bilder osv men kan du göra video inlägg?

2014-07-02 // 13:55:02
» Sanna

Så mycket snyggt! :D

2014-07-04 // 15:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback