Miley cyrus


Bilder från igår, bilder tagna av mig med telefonen

Igår var en utav de bästa kvällarna i mitt liv. Först tänkte vi köa även fast vi hade golden circle men då tänkte vi att det var onödigt eftersom vi redan kommer ha så bra platser så jag, Tilde, Maja, Linn åkte dit vid 18 eftersom insläppet började vid 15 över och sedan kom Alicia och Amanda. 
 
Förbandet skulle ha varit icona pop men istället var de nån konstig tjej som var jätte hög. Sedan typ en 10-15 min efter kom Miley och kom på något sätt hamnade vi längst fram. Det var så otroligt häftigt, vi var bara 1 meter ifrån henne, hur coolt?! Och bilderna,  hur bra blev inte de? Och framför allt var hon så otroligt duktig på scen, hon sjöng så himla bra live. Helt sjukt. 
 
Det var ialla fall ett minne för livet och absolut typ den bästa kvällen i mitt liv. Är jätte imponerad utav henne och hennes röst live. Nu ska jag ialla fall äta frukost med Maja.
 
KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback