Roliga och bra appar

Tänkte dela med mig av mina favorit appar, många kanske redan vet om alla men tänkte göra ett inlägg ändå.
 
- VSCOcam är en jätte bra redigeringsapp med snygga effekter osv.
- We Heart It är en jätte härlig app där man kan söka på tex pugs så kommer de upp hur många fina bilder, haha tror ni de flesta vet vad de är.
- Instagram är min absolut favorit app, behöver inte ens säga vad man gör på den för tror att ni redan vet.
 - Afterlight är också en jätte brsa redigeringsapp, kostar dock 7 kr men lätt värt efterosm de finns sjukt mpnga olika effekter och olika möjligheter att förbättra bilden
 
LiPix är en bra app för att göra olika collage.
- Run Sackboy är ett jätte roligt spel. Om ni har spelat Little big planet så är de exakt samma sak den här appen.
- Dumb Ways 2 är också ett jätte roligt spel, om ni spelat dumb ways to die 1 så är de här en ny verison med nya grejer typ.
-Snapchat är också en favorit, behöver nog inte säga något mer där.
 
Då vet ni vilka appar jag använder just nu, de finns vissa tider då jag aldrig spelar spel för jag tycker inte det är så roligt men dessa spelen laddade jag hem nyss och de är faktiskt roliga. Kommer dock tröttna på dem snart haha.
 
KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback