Upptagen och besatt

Bild från google

I Fredags så var tjejerna här, vi hade de jätte kul och dem sov här. Igår så var jag hemma tog de lungt och pluggade vilket var behövligt. Har varit ganska stressad på sista tiden så tyckte de var skönt att ta de lungt. Nu idag har jag bara pluggat.
 
Men något jag gjort ganska mycket den här helgen är att jag började kolla på en ny serie och de fick bli Vampire Diaries. Jag vet att många av mina vänner har tyckt att de varit jätte bra men jag har inte varit så intresserad av att se det för jag trodde de typ skulle va twighlight wanna be haha. Men jag hade helt fel. Jag är helt besatt de går inte att beskriva hur så otroligt bra en serie kan vara.
 
För er som inte sett de säger jag bara se det! Är redan på säsong två haha och har bara sett i 3 dagar. Så lär väll ha sett klart de om en vecka eller två. Nu ska jag plugga men mer och bättre uppdatering lovar jag.
 
KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback