Gårdagen + dagen

Försat bilden är ifrån pizzahut, andra bilden ifrån Wienercafeét 
 
Igår var jag som jag sa i tidgare inlägg med tjejerna i stan för att äta middag. Efter middagen kom vi på att Let's be cops har börjat gå på bio och vi tänkte varför inte se den nu eftersom bion låg bara några meter ifrån där vi åt. Vi hade jätte mysigt hela kvällen och gud vad vi skrattade och hade kul. Efter de sov Elin hos mig. 
 
Idag vaknade vi runt 10 eftersom Elin var tvungen att åka då för hon skulle till Täby C. Vid 11 åkte jag och mamma in till stan eftersom vi skulle möta Sara och Marlene och ta en fika. Vi tittade runt i lite butiker och fick med mig ett par jätte snygga byxor från Zara, bilder på dem kommer upp i outfits och ett inlägg lite senare. Sedan fikade och åt lunch på Wienercafeét, jätte mysigt. Efter de åkte vi hem och nu ska jag plugga lite matte och bara chilla ikväll. 
 
KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback