A good sunday


Bilder från igår
 
Igår var jag med Mathilda och Sofia i stan för att äta middag, vi åt på Bar burger som aldrig gör mig besviken. Deras hamburgare är riktigt mumsiga så om ni vill äta god mat till bra pris skulle jag rekomendera den restaurangen.
 
Vi gick även förbi NK julskyltningen som jag inte hade hunnit spana in ännu som var lika mysig som vanligt. Om ni inte visste det så har de en skridskobana mitt i kungsträdgården, nästan lite som central park, jätte mysigt!! Måste definitivt hinna med det nu när det börjar närma sig julen. Jag har dock sovit jätte dåligt i natt och har mått jätte dåligt de senaste dygnet så kommer inte kunna gå till skolan imorgon.
 
KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback