Best dressed - AMA 2015

BEST DRESSED AT AMA 2015
 
Härom veckan var de AMA, för er som ej vet så står AMA för American Music Awards som är en amerikansk musikgala där sångare och artister får priser som är framröstat utav oss. Jag själv älskar att kolla på dessa galor som går att se live eller i efterhand på internett, jätte kul att se vad alla har på sig, vilka som uppträder osv. 
 
Här ovan ser ni mina tre favoriter från årets AMA, ingen vidrare suprise eftersom de är oftast dessa tre som är snyggast klädda. Min favorit var definitivt Kendall Jenner med sin snygga knut och lugg, hon var så snygg med de svarta korsade skorna och ursnygga klänningen. Min andra favorit var Gigi Hadid som hade på sig en jätte snygg, sexig kjol och topp. Även hennes frisyr var jätte snygg och enkel. Det var ingen överraskning att the IT-girls blev mina favoriter.
 
Sist har vi Selena Gomez i en ganska enkel röd glittrig klänning som var väldigt julig och snygg. Tycker hon kunde haft på sig något ännu snyggare men hon var absolut ändå en utav mina favoriter.
 
KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback