BALMAIN X HM

 
Asså herregud jag vill dö av materiell lycka när jag ser dessa plag. Nu den 5 November släpper H&M sin kollektion med Balmain och jag vill nästan ha ALLT! Jag älskar både guld,silver, svart och vitt och de är så mycket snyggt i de färgerna, precis i min smak. Jag tycker de har satt väldigt bra priser på mycket för att vara så fina saker men vissa saker som tex den guldiga klänningen på rad två kostar nästan 5000 kr. Gud vad den är snygg och snyggt gjord men 5000 kr kanske är liiiiiite för mycket för min smak.
 
Om jag fick önska skulle jag vilja ha allt ovan men om jag bara fick välja 5 saker skulle jag nog välja skorna, toppen högst upp, armbandet, guldklänningen och anntingen den svarta klänningen längst ner eller den svarta t-shirten eller den svartvita polotröjan. Som ni ser kan jag inte välja vad som är finast...
 
KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback