loving the autumn

 this OR that
 
Allt är ifrån zara, klicka på bilden för att se vad allt kostar
 
Zara är och kommer alltid vara min favorit butik, det har gjort ännu en kollektion men så mycket snygga saker. Tycker detta klädkollage blev jätte snyggt, som jag sa i tidigare inlägg så gillar jag verkligen höstens färger och tycker att dessa två outfits verkligen ger en riktig höst-feeling. Jag har den gråa kappan, tycker den är ur-snygg och så skön. Inte för varm och inte för kall. Den kommer användas en hel del denna höst.
 
Något jag tycker de är brist på dock är snygga boots, varken zara eller någon annan butik jag varit har haft snygga boots. Får fortsätta leta... Har ni något tips på en bra butik/sida med snygga boots? Kommentera gärna. Hoppas ni gillade det här collaget.
 
KRAM

Verkligen snyggt!

2015-09-25 // 08:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback