Spring with fashion

 Spring with fashion
 
Som vanligt klickar ni på bilden för att se vart allt kommer ifrån.
 
Satt precis och gjorde det här collaget för att själv kunna bli lite inspirerad till våren. Under våren brukar de ljusa färgerna droppa in i butikerna men jag håller mig fortfarande till de lite mörkare. Jag gillar de här med mörkgrönt, grått och svart... Vill inte riktigt släppa de färgerna bara för att det närmar sig våren.
 
Kanske dock köper in lite beiga klädesplag för att få in lite ljusare färgar men annars blir det en mörk vår garderob hehe. Jag skulle lätt vilja klicka hem allt det där men ibland måste man lära sig att inte slösa upp för mycket....
 
KRAM

» Mana

Har du hittat någonstans man kan hitta de gröna skorna?

2016-02-01 // 22:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback