Thailand vlog, snorkel och apor!!

 
Här kommer sista vlogen utav Thailand resan! Kolla på hela för det coolaste enligt mig kommer i slutet. Som jag även skrev på slutet så kunde jag inte avsluta denna vlog med att säga att det här var min sista på grund av att min gopro gick sönder..SUCK!! Tror dock det går på garatin så vi får hoppas att det löser sig.Blir som vanligt jätte glad när ni gillar mina videos och får fina kommentarer, så tack!! Har en del videos som kommer komma upp snart.
 
MEN har en fråga till ER vill ni att jag ska göra en så kallad ROOM TOUR? Tycker själv att det skulle vara roligt men vill veta vad ni tycker såklart.
 
KRAM

ja room tour

2016-01-31 // 15:29:13
» Lisa

Jaaaa

2016-01-31 // 19:40:10

Jädra vad frän du var när du snorklade.
Ser modigt ut, tycker jag.
En fan

2016-02-06 // 19:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback