10 roliga frågor

Om du fick välja att leva i en tv-serie, vilken skulle du välja att leva i då?
Det här måste vara världens enklaste fråga enligt mig eftersom jag skulle välja Gossip Girl alla dagar i veckan!!
 
Vad ville du bli när du blev stor när du var barn?
Jag ville bli skådespelare eftersom jag gck på teater och även teaterläger i mina yngre dagar.
 
Vilken är din favoritdoft?
Älskar naturlig blomdoft, att cykla förbi tex syrener är en jätte härlig doft, gillar även doften av bensin, nyklippt gräs och min favorit perfym är La pureté av Zadig & Voltaire.
 
Du får veta att jorden kommer gå under om tolv timmar. Vad gör du?
Skulle ta ett stort lån, åka till Paris med alla mina tjejkompisar och familj och shop until we drop och ta vara på tiden.
 
Vad gör du om tio år?
Om 10 år är jag 27 och då hoppas jag att jag är gift och har kanske ett barn och bor i en lägenhet i stan och jobbar med något jag älskar.
 
 
Hur skulle du hantera det om du vann typ 108 560 000 euro?
Oj det var en svår fråga för jag tror jag skulle tappa värdet av pengar om man har sådär mycket pengar. Skulle aldrig vilja ha så mycket pengar men om jag hade det skulle jag först och främst flytta med min familj till ett väldigt fint hus och köpa en egen lägenhet till mig i stan senare när jag blir äldre. Skulle även köpa ett hus till min mormor här i Stockholm. Skulle skänka jätte mycket pengar till fattiga barn och göra skillnad. Kanske skulle köpa några fina sommarhus i Frankrike, hawaii och resa hur mycket som helst. OCH FÖRSTÅS SHOPPA!!
 
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Jag skulle nog hellre vara med på bilden även om jag älskar att fotografera!!
 
 
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
NEJ absolut inte, det kan vara snyggt med små tatueringar på killar men inte på tjejer enligt mig. Gillar inte piercingar heller förutom hål i öronen!
 
Vart vill du åka som du aldrig varit?
Hawaii, Bora Bora, Monaco, Island, Nya Zeeland, Austalien och Venedig är den jag kan komma på nu.
 
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Humor och omtänksamhet!!
 
KRAM
 

» Elin

Hej! skulle du kunna göra ett inlägg där du berättar om hur det är att gå Tibble och din linje? Hur människorna, lärarna, och stämningen är osv! Skulle vara superkul o höra.

2016-06-30 // 20:58:02

Kul att läsa. Vilken fantastisk bild!!

2016-07-03 // 09:50:37

kul lista

2016-07-03 // 10:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback