Det var en lång paus...

Som många av er redan förstått och märkt så har bloggen stått tom här nu i tre veckor och ni kan säkert gissa er fram varför, jo pågrund av att jag varit i USA på språkresa. Detta har jag nämt tusen gånger så tror det har varit svårt att missa.
 
Jag har verkligen haft the time of my life, jag har njutit varje dag av att ständigt umgås med extremt härliga människor samtidigt som vi åkte runt till faktastiska platser som bland annat New York, Grand Canyon och LA. Jag är fortfarande i chock att jag fått vara med om något sjukt fantastiskt. Jag har sedan tidigare INGEN erfarenhet av camping så jag var lite oroligt då vi skulle campa då och då men gud vad roligt det är. Jag är inte driekt en vildmarkstjej även om jag gillar äventyr mend et här var helt otroligt, att jag faktiskt tyckte det var mysigt att sova i tält och till och med nu längtar tillbaka till dessa tält. Jag älskade denna resa så mycket så att jag skulle kunna tänka mig att göra om allt igen och igen utan att bli trött på det. Jag har sett de finaste ställerna i USA, träffat vänner för livet som jag ALDRIG kommer att glömma, lärt mig prata bättre engelska, haft en sommarflört och ätit sjukt mycket skräpmat. Alla dessa tre veckor har sammanfattningsvis varit de tre bästa veckorna i hela mitt liv och detta är något jag alltid kommer komma ihåg. Om nån av er vill åka till USA eller på en språkresa så rekomenderar jag verkligen den här resan till alla, den är lite dyrare men gud vad den är värd varje krona. Jag lovar att ni aldrig kommer ångra er och snälla ni ta chansen om ni kan för gud vad underbart jag har haft det. Vad jag har gjort och bilder kommer i separata inlägg.
 
KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback