Shoe-wardrobe

Såhär blev mitt projekt, om ni inte läste mitt tidigare inlägg så har jag gjort om en oanvänd "förvaringsgarderob" till min egna skogarderob. Designen jag ville ha var att hyllorna var halva istället för hela därav ser man skorna bättre och det blir betydligt mycket snyggare. Däremot hade det varit med praktiskt med hela hyllor då det får plats med mer skor, så det är en hel del skor som inte fick plats i denna garderob... Valde ut mina favoriter och mest använda skor och placerade dem i garderoben. Vi har dock inte hunnit hitta en snygg spotlight än så när den kommer upp så lär det bli betydligt mycket snyggare.
 
KRAM 

» Anna

Du är så kreativ!

2016-06-22 // 09:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback