Två till favoriter på instagram

Hailey Baldwin har blivit en utav mina nya favoriter. Hon måste vara en utav de snyggaste människorna på jorden naturligt, kolla bara på bilden till höger!!! Hon lägger upp väldigt coola men casuall bilder vilket jag verkligen gillar, lite "raw" på något sätt.
Xenia van der woodsen har väldigt snygg stil och reser runt en hel del vilket jag tycker är jätte roligt att följa. Tycker om att se när folk åker runt till olika ställen i världen, jag blir själv väldigt inspirerad och att hennes stil är top-notch gör bara hela hennes instagram till en utav mina favoriter.
 
Hoppas ni gillar när jag gör denna typ av inlägg, tycker själv det är så roligt att få tips av andra när det kommer till instagram inspiration!!
 
KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback