En dag med ellan

Bilder från dagen

Idag var jag med Elin eftersom jag lovade att ta bilder. Vi fotade i typ 2 timmar och de slutade med att vi tog jätte fula kort eftersom man inte kan vara serriös i 2 timmar, omöjligt haha.
Vi tog även en fika paus då vi åt vaniljbullar och saft. Efter de var vi tvunga att ränsa alla bilder vi hade tagit vilket tog en evighet. Sen blev de mat och avslutades med en glass.
 
Jag fick 3 bra egopix och en utav dem hamnade på instagram. Vi tog även bilder tillsammans, som ni ser på sista bilden. Nu har hon åkt och jag ligger i sängen och kollar runt på datorn.
 
Har faktiskt samlat på mig ett par bra tjejfilmer som jag inte sett så kanske ser någon av dem. 
 
KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback