Ett snabbt svar och ett stort tack

                                    

Mimmi:
Var fixar du ögonbrynen? Hur mycket kostar det?
SVAR: Jag fixade dem på Rapide brow bar i Täby Centrum, de kostade 150/200 kr tror jag om jag inte minns fel och då ingick de bara formning. Jag tycker de är jätte värt eftersom jag kände stor skillnad och de känns mycket fräschare, däremot kunde men också köpa formning och färgning för ca 200/250 kr. 
 
Jag vill bara tacka så otroligt mycket för de senaste kommentarerna jag fått på seaste tiden, framför allt blev jag jätte glad för att jag fick 8 st kommentarer på "Vilken är er favorit". Blir jätte glad när ni skrev "du passar i alla kläder, gud va snygg outfit osv". Det är jätte roligt och se att någon skrivit en kommentar eller fråga. TACK!!
KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback