Yesterday

Bilder från igår

Igår var jag med tjejerna (10 st) och spelade laserdome eftersom Elin fyllt år. Det var verkligen sjukt roligt men väldigt svettgit. Efter de åt vi middag på Pizza hut vilket var jätte gott! Runt 23 tiden åkte vi hem och Aurora sov hos mig. Vi duschade, snackade och sov ganska fort eftersom vi var trötta efter kvällen. 
 
Idag så skulle jag möta upp en tjej i Täby C som skulle köpa grejerna jag lagt ut på blocket men hon kom inte, blev jätte sur. Tycker de är elakt att inte höra av sig eller svara när jag tagit mig tid att åka dit, men men.. Då åkte Aurora hem, när jag skulle möta henne. Annars har jag och mamma fixat lite på övervåningen med möbler, kuddar osv. Så nu är det snart klart, bilder på det kommer när allt är klart.
 
KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback