Dark denim and skin

En sak jag har tänkt på och diskuterat med mina vänner är det här med hud, varför är det en så stor grej? Hela jordens befolkning har hud, 50% har bröst och en snippa medans de andra 50% har en snopp?? Jag förstår mig inte riktigt på det här med att om någon lägger upp en bild med bröst så blir det världens grej? Det är verkligen bara hud och ALLA har någon gång sett ett par bröst! Jag blir så irriterad med det här med normen, att alla ska bete sig på ett visst sätt för annars är man orrig?
 
Jag tänker bryta den här normen och jag peronligen tycker det är svincoolt med tjejer som kan stå för sin kropp och inte behöver skämmas för det verkar som att det alla vill. INGEN ska behövas skämmas eller inte känna sig bekväm med sin kropp så vad spelar det för roll om någon lägger upp en bild där man råkar se en nipple eller lite utav brösten för det är bara hud! Skärpning på alla dömmande människor och alla jävla normer, skit i dem.
 
KRAM

Hej louise!! Kan du skriva ett inlägg om första dagen i gymnasiet? Lite om hur det var för dig, tips och sådant.. :) Ska börja nu till hösten och är livrädd eftersom jag börjar helt ensam

2016-04-30 // 20:23:51

Håller helt med dig!!

2016-05-01 // 23:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback