Kylie Jenner lipkit - First impression

Äntligen har jag fått mitt lipkit!!! Som jag sagt i tidigare inlägg så beställde jag hem färgen Candy K eftersom jag tycker det är den som varit finast på bild. Gud vad nöjd jag är, super snygg färg och jätte krämig penna och liquid lipstick.
 
Dock så om ni fundrerar på att beställa hem den så ska jag säga att den är ganska mörk. Jag trodde det skulle vara mer utav en vardagsfärg men den är lite för mörk för att ha i skolan skulle jag säga. Däremot jätte snygg att ha på en fest eller kväll. Men jag är fortfarande otroligt nöjd och vet att jag kommer ha mycket användning av det. Jag ska också försöka filma en video där jag testar det för er! Om ni undrar vad frakten och sånt kostar så har jag svarat på det i ett tidigare inlägg lite längre ned. 
 
KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback