Senaste från instgram

 
Bild 1: En selfie jag tog här om dagen som fick komma upp idag.
Bild 2: En TB till Thai.
Bild 3: Bild på mina älskade yeezus!!!
Bild 4: Cool mig på mig och Maja med våra svarta outfits.
Bild 5: En bild från weinercafeét vid deras fina toaletter haha.
Bild 6: Hatten på plats och en snygg bild!
Bild 7: En art-pic från Fotografiska.
Bild 8: Danielas fina flätor, lite street style pic.
 
Som vanligt blir det ett "senaste från instagram" inlägg här på bloggen. Har börjat ändra feed lite gram nu, tycker det vart väldigt fint!! Och vet ni vad ännu finare bilder kommer jag kunna ta i La Paris som är om mindre än två veckor. Förlåt för mindre bra uppdatering men har haft lite fullt upp..
 
KRAM

Åh älskar din blogg!
Skulle du snälla kunna svara på var du köpte dina dior shades (dina fake alltså)? :)
Kram!

2016-04-10 // 21:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback