Två dagar kvar

Nu är det bara exakt två dagar kvar till planet går till Paris, jag kunde inte vara mer taggad. Vet ni något jag upptäckte här om dagen?? Det blommar redan körsbärsblommor (som jag såg när jag var i kungsträdgården)!!!, vilket innebär att det kommer vara det i Paris. Jag hittade dessa bilder på instgram som folk lagt upp och ska försöka ta en liknande bild som den första, tycker alla är så fina och min instagram kommer bli full av Paris bilder. 
 
Jag har dock ett boksamtal imorgon så ska försöka förbereda mig för det och även en inlämning som vore skönt att ha avklarat. Bortsätt från det så går det ändå ganska bra och är lite lika stressad som jag var här för någon vecka sedan så det är en lättnad.
 
KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback