YEEZYS is here!

Jag tog bort videon pågrund av att det laggade alldeles för mycket i slutet och eftersom jag är perfektionist hehe så ville jag inte att ni skulle se en video där det hackade 70% av tiden.
 
YES ÄNTLIGEN har mina yeezys kommit hem till mig!!!! Jag är så sjukt glad och den matriella lyckan går inte att beskriva, viktigt att jag säger matriell lycka och inte vanlig lycka eftersom pengar inte kan köpa lycka (eller kan den?). Idag så är det söndag vilket innebär att det är skola nu imorgon, gud va jobbigt känner jag. Framför allt pågrund av allt plugg, it's killing me!!! Så denna dag kommer bestå utav att sitta vid skrivbordet och avsluta några uppgifter jag påbörjat. '
 
I eftermiddag måste jag även spela in en sista video för denna vecka, tycker ni att det har varit roligt med en hel vecka med videos varje dag?? Skulle så gärna vilja veta om ni gillade det, har själv tyckt att det har varit jätte roligt men vore kul med lite feedback också, så kommentera gärna!!
 
KRAM

ja jätte kul med videos!!!

2016-04-03 // 19:16:58
» Ella

Älskar dina videos!!!

2016-04-03 // 19:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback