Första veckan i USA

Här är bilder ifrån första veckan i USA. De första två dagarna spenderades i Los Angeles vilket var helt underbart. Vi åt på jätte god lunch ställen som var både snabbmatsställen som in and out och lite lyxigare ställen med utsikt över hollywood skylten. Vi hann även gå på hollywoods gator bland alla stjärnor på marken med alla super kändisar. Vi gick även på gatorna i Sanata Monica som de gör i alla serier och storsade runt på stranden med skorna i handen. Super skön och härlig vibe på hela Los Angeles, lite surf och chill tema på det hela. Jag köpte även mig en fin väska för mina egna tjänade pengar som kommer upp bilder på senare.
Efter dessa två dagar rullade det vidare mot Las Vegas där vi skulle spendera två till dagar. Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte hade haft högre förväntningar på Las Vegas än hur det var. Det var absolut i mitten av ingenstans (aka i öknen) och betydligt mycket mindre än jag trodde men framför allt vädligt fake och plastigt, MEN det var coolt att ha varit där och sett en stad som är uppbyggd och inspirerad av andra städer i världen som Rom, New York, Paris osv. Där blev det också en del shopping men som sagt det kommer upp i en USA haul som kommer upp nu i slutet av veckan eller början på nästa vecka.
Efter det här rullade det vidare i våra vanar mot Grand Canyon och mina förväntningar var skyhöga. När vi anlände var det sjukt och så vackert att man kan sitta där timme ut och timme in och bara stirra på det fantastiska mirakelet som faktiskt bara format sig själv utav naturen (HELT SJUKT). Det är verkligen något jag tycker alla människor ska se och ta vara på för det är verkligen så mycket finare än man någonsin kan tänka sig. VI åkte även helikopter ovanför Grand Canyon och det rekomnderar jag alla dagar i veckan för det visar så mycket mer än du kan se från deras utsiktsplats.
 
Den här veckan var nog den bästa veckan för jag fick uppleva så mycket fina saker och så fantastiska ställen som jag aldrig trodde fanns och träffa underbara människor. Jag kommer skriva två inlägg till med ännu fler bilder som delas upp i vecka två och tre så att ni får lite mer information och bilder.
 
KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback