a hat & a leather jacket

Som jag tidigare skrev så har jag struntat i sminket på senaste tiden, dessa bilder tog jag på en morgon här för någon dag sen, tycker de vart lite coola med hatten och skinnjackan. Älskar min skinnjacka från Zara för er som undrade vart den är ifrån sedan tidigare! Har blivit mer bekväm med att ha uppsatt hår för görut hade jag alltid utsläppt hår vilket jag tröttnar på ibland. 
 
Igår gjorde jag om min oanvända "förvaringsgarderob" till en skogarderob, kom på en egen design så jag och mamma åkte iväg och speciallbeställde material efter hur jag ville ha det, gjorde klart det igår och blev så så nöjd. Gillar att hålla på med nya projekt så det var jätte bra att jag gjorde som jag gjorde. Kan ta bilder på hur det blev sedan när vi har satt upp en spotlight över skorna. Igår kväll var jag barnvakt och idag ska jag träffa tjejerna och mysa!! Senare på kvällen skulle jag kanske träffa min dejt men vi får se hur det blir med det.
 
KRAM

SÅ fin och utan smink!
Inte utan att jag blir avundsjuk!
HUR kan du vara finare UTAN smink än med?
För mig är det verkligen tvärt om.
Lyckliga du!
Kram G/R

2016-06-22 // 08:45:13
» Johan

Snygg hatt.

2016-06-30 // 19:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback