Birthday @ Gateau

Jag glömde skriva att det är SOMMARLOV!! Jag tänkte inte direkt på att skriv ett inlägg om det men fy vad skönt med ca 3 månaders lov, ingen skola och ingen stress. Det är det bästa med sommarlovet att man kan göra precis vad man vill utan att behöva oroa sig för sina betyg eller skolan. Jag slutade i Fredags och de firades med shopping, middag med familjen på Villa Källhagen på djurgården och sedan fest hos en kompis. På Lördagen så firade vi Andrea på Gateau där vi åt en bakelse var och gav henne hennes present, jätte mysigt verkligen!
 
Igår tränade jag med Maja och var på en dejt på kvällen.. Hemligt hemligt, det var en lugn och trevlig Söndag. På Tisdag ska jag på moderna museet med Tilde vilket ska bli roligt då konstnären är extremt annorlunda. Nu har ni fått lite uppdate angående de senaste dagarna och nu ska jag försöka göra några tidsinställda till USA då det bara är 17 dagar kvar...
 
KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback