JUNE LAST YEAR

Här är några bilder från ungefär ett år sedan. Alla bilder är tagna i slutet av maj/början på juni. Jag såg att Kenza gjorde ett sådant här inlägg så gjorde mig ett själv, kan inte förstå att allt har gått så fort på bara ett år, det är nästan lite läskigt... Som ni ser så spenderade jag otroligt mycket tid med framför allt kompisar och även familj. Jag har fått så många bra minnen under förra Juni och hoppas att denna Juni kommer bli lika bra om inte bättre.
 
Just nu sitter jag och pluggar på en kort muntlig redovisning inför imorgon då jag ska kompletera en viss fråga för att nå mitt betyg jag ville nå. Samhällskunskap intresserar mig inte något särskillt men det är mer intressant än matte och no i alla fall så det är bra!! Imorgon är jag ledig för då tar alla treor i min skola studenten, då ska jag sova ut, göra mutligt förhör, umgås med kompisar och vara barnvakt = Mycket att komma ihåg!! Nu ska jag återgå till mina "studier".
 
KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback