KÖPT EN DRONE

Som jag skrev i ett tidigare inlägg så vill jag verkligen ha en drone och nu har jag köpt mig en haha, kunde inte hålla mig!! Vill verkligen ha en drone i USA och tror också att det kommer vara jätte coolt att filma med den varje gång jag åker till Marbella!! Köpte mig en Phanom 2 som jag kan sätta fast min gopro på, har gjort lite research och denna är nog den som passar mig bäst om jag inte vill betala 15 000 kr.. Skulle dock ljuga om jag sa att jag inte var sugen på en Phantom 4 men det får vänta lite. Varför jag skriver det här är för att jag hoppas att ni kommer tycka att det blir coolt att filma med den här i USA som jag. 
 
Har verkligen träningsverk från igår så ska försöka ta det lite lugnt idag, Elin kommer hit ikväll och då ska vi se på det nya avsnittet av PLL som jag har väntat på i ett helt halvår nu!!! Taggad till tusen, har saknat den bruden och imorgon åker jag till Nora för att fira midsommar med Rebeca som också ska bli hur härligt som helst.
 
KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback