Latest from instgram

Bild 1: En tb bild till Marbella, som  jag saknar så!!
Bild 2: Mina snygga Nike roshe som jag diggar jätte mycket.
Bild 3: En selfie med min älskade jenasskjorta och min chocker.
Bild 4: Jag och min älskade palmer tillbaka till Thailand.
Bild 5: En jättehärlig bild på Rebeca när vi var i Marbella!
Bild 6: Älskar denna bild från Paris så var tvungen att ladda upp den!!
Bild 7: En vädligt härlig bild från när jag skulle ta outfit bilder utanför Ralph Lauren butiken so  har världens coolaste lampor.
Bild 8: Stanard att jag posar framför en vit vägg med en snygg outfit...
Bild 9: Det är faktiskt en video så om ni vill se den får ni gå in och titta på min instagram!
Bild 10: Världens finaste bild på mig och bebis tigern.
Bild 11: En jätte fin bild jag tog på Tilde när vi var på moderna muséet.
 
Hoppas ni gillar dessa inlägg because I love them!! Tycker mitt feed är jätte fint just nu, försöker få med lite mer färget (blått och grönt till att börja med) eftersom nu under sommaren brukar man ta lite mer färgglada bilder! Tycker det har blivit lite som en hobby att mixa och matcha bilder på instagram haha.
 
KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback