Min fina bror

Något jag blivit oerhört mer tacksam över är min familj och min älskade bror. Även om vi har våra stunder då man blir galen på varandra så trivs jag väldigt mycket i hans närhet och vi har vädligt roligt med varandra. Man märker att vi är syskon då vi har väldigt lika humor och intressen. Tänk vad tråkigt livet skulle va om man inte hade någon att skratta med eller skapa minnen med, det behöver inte vara familj utan vänner också. Jag har blivit lyckligt lottad då jag har både stor familj och alldels underbara vänner. Ibland måste man dela med sig av sånt här och inte bara vilka kläder eller låtar jag gillar och speciellt eftersom det här är betydligt mycket viktigare än mode. 
 
KRAM

» mana

fint skrivet och fin bild på honom!! <3

2016-06-08 // 17:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback