10 interesting questions

1 Vad har du alltid velat ha? Har du fått det?
Jag har alltid velat ha en mops och nej jag har ej fått det men kommer förmodligen köpa mig en när jag själv blir vuxen.
2 Har du någon gång var med i en bil olycka?
Ja det har jag när jag var ca fyra år, ingen skadade sig förutom vår bil. Fick åka brandbil där fick ett jätte gulligt gossedjur och det är väll det jag kommer ihåg.
3 Vad är den perfekta pizzan?
Ost, oxfilé och beasås annars om det är lite lättare går alltid en hawaii hem!
4 Skulle du kunna ljuga för din nära vän i rätten så att hen inte hamnar i fängelse?
Ja absolut om det är en bästa vän så skulle jag inte ens tveka. Allt för mina bästa vänner. (deep shit)
5 Om du fick vara en annan person vem hade du varit?
Gigi hadid eller kendall jenner alla dagar i veckan!!
6 Om du skulle döpas efter vilken stad i hela världen vilken hade du valt?
Jag tror jag hade valt Paris.
7 Vad är det roligaste att spendera pengar på?
Allt som har med mode att göra!! Inte mat i alla fall, känns som att äta upp pengar.
8 Vad är det konstigaste med dig?
Att jag ryser när jag rör eller täker på bomull.
9 Vilken årstid gillar du bäst?
Svår fråga men skulle nog säga först vinter sen vår sen sommar och sist höst.
10 Om du fick gifta dig med en kändis vem skulle det vara?
Hmmm, finns många godigar men skulle nog bli antingen Austin Butler, Jay alvarrez, theo james, Ronaldo, Zac efron, Steven kelly, Dolan twins..Varför välja när man kan dela på alla ;)
 
Lite roligt för er att få lite mer rolig information om mig och inte bara veta vad jag gör på dagarna eller rekomderar för kläder.
 
KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback