Påsklovet?

             
Jag fick en fråga här på bloggen vad jag ska göra under påsken och så tråkigt som det är ska jag bara vara hemma. Nej men eftersom jag ska till Paris nu snart och vi inte kunde åka till Spanien pga min brorsas cup så stannar jag hemma. Ska dock bli väldigt skönt att kunna vakna lite när som och göra lite vad som helst. Hinna träffa kompisar, umgås med mammsen och bara mysa.
 
Dessutom så kommer förmodligen mina yeezys nu nästa vecka och det ska bli väldigt roligt. Jag skulle även behöva strukturera min garderob lite bättre, ni vet rensa ut och kolla vad som saknas. Är så glad att lovet precis har tagit fart och är så nöjd att jag ej vet vad dessa nio kommande dagarna har att erbjuda.
 
KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback