Three snaps

Tycker dessa inlägg är en toppen idé när det kommer till blogginlägg. Det här sammanfattar ungefär mina tre senaste dagar, kompisar, mat och selfie haha. Nej men skämto sido så har jag varit väldigt hurtig denna vecka också när det kommer till träningen så ska fortsätta hålla upp detta tempo. Tycker det är roligt vilket är lite chokerande då jag förut tyckte det inte alls var lika kul.
 
Brillorna på första bilden är "dior" fake, super duper snygga. Hur nöjd som helst med dom, har velat haft dem så länge men med tanke på att de kostar 5000 kr så köpte jag ett par fake istället. Ser identiska ut och är svinsnygga!!
 
KRAM

Hej! Vart har du köpt dina fake dior glasögon?? Sååå snygga!! Älskar dig blogg!!

2016-03-15 // 12:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback