Är de roligt att träna?

På senaste tiden (tre senaste månaderna) har jag tagit tag i träningen. Förut har det alltid varit ganska tråkigt tat träna för mig, bara väldigt tråkigt och gjorde det bara för att jag kände att "jag måste". Jag gjorde det för att försöka passa in i de så kallade "idealen". Nu när jag tänker på det tycker jag det är så korkat men ändå så är det viktigt för mig att känna mig bekväm med mig själv och nöjd med hur jag ser ut.
 
Nu på senaste tiden har jag tränat ungefär tre gånger i veckan och jag tycker det är roligt!! Jag längtar till att gå till gymmet för att för mig är det ett sätt att koppla av och inte behöva tänka på allt. Sedan är inte jag jätte duktig eller super stark utan jag gör det för att uppnå reslutat och inte för att jämföra mig med andra. Vill verkligen förtydliga att detta är utifrån MINA erfarenheter och påstår inte att jag är ett träningsfreak. Jag vill också säga att jag äter lite vad som helst, såklart jag tänker på vad jag äter men ibland äter jag en glass eller dricker en läsk för jag tränar inte för att bli super smal utan mer för att bygga muskler. Jag tycker att alla ska känna dig bekväma med sig själva och inte jämföra sig med andra och hur de ser ut. Alla är fina!!! 
 
KRAM

Klokt att du tränar för att bli stark.
Och att då då också tänker på att käka proteinrik mat eftersom man förbränner vid träning.
Kram G/R

2016-05-19 // 13:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback