In the jungle between the sharks..

Först och främst, hej igen!! Jag har inte bloggat på 11 dagar, vilket är vädligt olikt mig... Jag har egentligen ingen bortförklaring förutom att jag verkligen har haft fullt upp. Har inte haft någon blog motivation och därav inga inlägg. Har haft mycket i skolan och mycket med kompisar. Nu är jag tillbaka efter "pasuen" och ni kan förvänta er mängder av nya inlägg, har en hel del bra idéer. Förresten så angående min app, det går bra och tror att det är något som går igenom, jag håller er uppdaterade. Mycket spännande!!
 
Bilderna ni ser ovan är från förra helgen då jag var på Haga parken i Fjärlishuset med Tilde, otroligt värt att gå dit för att både se hajar och underbar jungel miljö. Man kan ta otroligt fina bilder så det är ett stort tips! Vi gick där ifrån ända till stan och till Östra där vi tog tåg hem till Tilde där vi hade världens tjejmys, hur härligt som helst.
 
KRAM

Fantastiskt! Hoppas du haft en bra kväll & lycka till med bloggen! Kram<3

2016-05-19 // 18:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback