Paris dag tre i bilder och video

Jag glömde helt bort att skriva om dag tre i Paris. Så här kommer det inlägget. Dag tre var sista dagen i Paris och vi var bara där halva dagen eftersom planet gick runt fem. Under dagen hann vi med en god frukost, åka upp till Dalí museet och sedan vidare till Sacré-Coeur där vi gick upp för alla 300 trappor för att se utsikten över Paris och gud vad vackert det var, rekomenderas absolut. Efter det gick vi lite på gatorna och gick in i de butiker vi kände för och sedan började det spöregna så då tog vi taxin hem till hotellet.Sedan far vi vidare till flygplatsen där vi njöt på Ladurée med macarones och vin.
 
Där tog min resa slut i Paris och jag kan säga att gud vad jag älskar denna stad. Jag blev kär i hur mysigt och fint allt var. Jag kommer definitivt vilja åka tillbaka så snart som jag bara kan!! Om ni funderar över att åka till Paris, tveka inte och glöm inte att se Eiffel tornet under kvällen för då lär n smälta.

 

 
KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback