Senaste från instgram

 
 
Bild 1: Tilde in the jungle in Haga parken!!En helt vanlig selfie på en tråkig Måndag.
Bild 2: En helt vanlig selfie på en tråkig Måndag.Spontanare på the streets of Paris!
Bild 3: Spontanare på the streets of Paris!En regning bild från taxin also in Paris.
Bild 4: Mängder utav mina favoritminnen fångar jag ofta med min polaroid kamera, därför tog jag en bild på några av favoriterna.
Bild 5: Bild från Sacré-Coeur på underbara Charlie!!
Bild 6: Otroligt cool bild Rebeca tog på mig, lit mer hud men vad gör det om hundra år? 
Bild 7: En härlig bild med hajarna på Tilde.
Bild 8: Bild från flyget påväg hem från Paris :(!!!
Bild 9: En jätte spontan bild jag tog precis innan jag skulle sova, tyckte den vart cool när man var helt naturel
Bild 10: En regning bild från taxin also in Paris.
 
Tycker alltid det är like roligt att dela med mig utav mina foton jag lägger upp på instagram, delar med mig utav mina bästa minnen och underbara personer.
 
KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback