Vad har jag gjort?

 
Så vad jag jag egentligen gjort dem senaste dagarna? Det ska jag allt berätta för er, i Torsdags var jag på en super härlig middag med min bästa vän Rebeca!! Underbart härligt med god mat på brillo då vi åt buffel mozarella som starter och sedan en sparris pizza, stort tips. Sedan på fredagen var jag barnvakt vilket var lite mysigt ändå och bra till plånboken. Igår vad jag på middag med la familia och sedan med kompisar och somande runt 2.
 
Idag har jag tränat och haft ett mobil möte angående en app jag försöker få igenom vilket gick förvånasvärt bra och jag hoppas det här går igenom för tror verkligen det här är en toppen idé. Tror det är något för alla er också som ni skulle gilla så vi får se, super taggad!! Tråkigt nog har jag bara pluggat bortsätt från det och funderar på att gå ut och springa lite.
 
KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback