Tre snabba svar

 
Anonym:
Åh älskar din blogg! 
Skulle du snälla kunna svara på var du köpte dina dior shades (dina fake alltså)? :) 
Kram!
Gud vad glad jag blir tack så mycket! Jag har redan svarat på den frågan, länk till de inlägget HÄR! Kram
 
Emma:
Hur mycket kostade det med frakt? :)
Jag köpte med min kompis så vi delade på frakten som är ca 15$, så ett tips är att dela frakten med någon annan för då blir det 300 kr för ett lipkit inklusive frakt.

Elin
:
Vart har du köpt din choker?? Har letat jättelänge efter en men inte hittat!! Jättetacksam för svar, kram
Haha roligt nog så är "chokern" på bilden en strumpa, fungerar jätte bra att ta en kort nylånstumpa och knyta runt halsen, blir så snyggt!! Annars finns det är HÄR ifrån nelly men då får man betala 150 kr.
 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Som vanligt älskar jag att svara på era frågor och blir jätte glad för varje kommentar så feel free to comment!! Varför jag inte har bloggat på en hel vecka är pågrund av att jag inte haft någon motivation och idéer, men nu är jag back och ni ska få toppen uppdatering varje dag!!
 
KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback